czwartek, 4 lutego 2016

Jak rysowac?

Czesc!
Dzis nagralam filmik o tym jak narysowac... Nos.
Rowniez dzis udalo mi sie go przerobic, exportowac, dodac na youtube i na dodatek bylam nawet w szkole...
W kazdym razie bardzo wszystko dopracowalam, zeby filmik sie milo ogladalo i przede wszystkim - zeby pomogl wam narysowac ten przeklety nos!

To dopiero poczatek serii o rysowaniu, wiec amatorow (i tych mniej poczatkujacych) zapraszam do zasubskrybowania bo moj kanal w 50% bedzie wlasnie o ryswaniu. Im wiecej przyjaciol artystow, tym lepiej.







Zeby nie bylo pusto, dodam kilka zdjec z mojej ostatniej krotkiej sesji. Inspiracje wzielam z waty, ktora wlasnie jadlam... Nagle mnie naszedl pomysl zeby zrobic taka sesje z wata. Dziwne, ale w sumie dosc oryginalne,  prawda?






4 komentarze:

  1. Zawsze miałam problem z nosem i ustami:D

    OFFICIAL PATTY (klik)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdjęcia są świetne! A zwłaszcza te czarno białe! Moja koleżanka bardzo ładnie rysuje. Zazwyczaj nie rysowała twarzy, ale chciałaby zacząć więc na pewno dam jej linka do Twojego kanału! Pytałaś się na moim blogu jaki dostałam aparat, jest to Canon EOS 1200D. Pozdrawiam :D Mój Blog - klik

    OdpowiedzUsuń
  3. W sumie to ja nie mam zdolności manualnych więc nawet nie próbuję szkicować, ale filmik chętnie obejrzę jak tylko będę robić "obchód po youtubie" :D
    Zazdroszczę tych kresek na moim oku się takich nie da zrobić *.*
    Zapraszam! BLOG I ASK

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny poradnik! Moja pani od plastyki jest bardzo surowa, więc na pewno mi się przyda haha
    Może obs za obs?
    myhappysunmoontruth.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

- Akceptuje obs/obs ale jak zaczniesz.
- Kazdy komentarz mnie motywuje.
- Jak zostawisz link do bloga to tez na pewno zajrze.