środa, 27 stycznia 2016

Nowa szkola, egzaminy, nauka, rysowanie, praca...

Dotychczas prowadzilam spokojne, leniwe zycie.

Oczywiscie dopuki nie zaczelam chodzic do pracy, niedlugo pozniej musialam sie przygotowywac do egzaminow zeby sie dostac sie do mojej wymarzonej szkoly (graficznej).




No, a ze w tym roku tez mam egzaminy (ktore mozna nazwac albo matura, albo egzaminami gimnazjalnymi) to musze sie dobrze uczyc na bierzaca, i jeszcze dodatkowa trudniejszy angielski i ekonomia (tak, sama chcialam ale czasem sie zastanawiam czy dobrze zrobilam wybierajac trudniejsze przedmioty...).


Oczywiscie odkad chodze do pracy, to 2-3 wieczory w tygodniu mam zajete, przez co jeszcze mniej czasu mam na inne rzeczy. Ale niedawno bylam na egzaminach w GLR wiec jedna rzecz do roboty mniej... Wiec wykorzystam ten czas na - pisanie!


Jesli ktos z moich czytelnikow jest ciekawy jak wyglada praca w moim wieku - oczekujcie na post ktory pojawi sie niedlugo! Napisze o wszystkich moich wrazeniach i 'doswiadczeniach' ktore zdobylam podczas 2 miesiecy pracy. Mozecie tez zadawac pytania w komentarzach, to rownierz na nie odpowiem.


Na post o egzaminach i przygotowaniach do testow, czy egzaminow do nowej szkoly graficznej tez znajdzie miejsce w dosc bliskiej przyszlosci. Pokaze wam co narysowalam i jak duzo czasu na to musialam przeznaczyc...


Do nastepnego postu ☺️

10 komentarzy:

  1. No faktycznie sporo się dzieje i nie dziwie się że brakuje ci czasu. Czekam na wspi
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  2. Sama mam sporo nauki na głowie, a nie wyobrażam sobie jak wyglądałaby moja organizacja czasu, gdybym miała jeszcze pracę. Podziwiam!
    Pozdrawiam i życzę powodzenia :)
    Picturesque Life

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja chciałabym pracować ale jestem jeszcze za młoda ... Ale jak tylko nadarzy się okazja to skorzystam :)

    http://anita-maggda.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Czekam na post o pracy, bo bardzo jestem ciekawa jak to u Ciebie wygląda.. Sama chciałabym zacząć pracować.

    ZAPRASZAM I OBSERWUJE(jako;alek mlodz)
    http://aaleksm.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja też mam teraz dużo nauki. Czekam na post o pracy;)
    Pozdrawiam
    Karolina

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja na razie nie ogarnęłabym naraz pracy i studiów :/ ale Tobie życzę powodzenia ;)
    Obserwuję ;)
    Mój Blog

    OdpowiedzUsuń
  7. Niestety im jesteśmy starsi tym mamy
    mniej czasu. Nie wiem dlaczego tak się
    dzieje. Chętnie poczytam o twojej pracy
    bo sama pracuję :)
    pozdrawiam cieplutko myszko:*
    w wolnej chwili zapraszam do siebie ♡
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Jeszcze niedawno musiałam pogodzić szkołę z pracy ale jak sobie dorobiłam to zrezygnowałam i teraz chce się dobrze przygotować do matury :) Powodzenia w codziennych czynnosciach :)
    anonimoowax.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

- Akceptuje obs/obs ale jak zaczniesz.
- Kazdy komentarz mnie motywuje.
- Jak zostawisz link do bloga to tez na pewno zajrze.