sobota, 3 października 2015

Smoking Girl Speedpaint

Dzis przychodze do was z postem glownie zwiazanym z moim filmikiem na youtube ktory rowniez dzis wstawilam. Czyli przyspieszony filmik jak rysuje cos na programie Sketchbook 7 Pro. To ze przyspieszony to jest oczywiste, bo nikt by nie chcial ogladac 7-godzinnego filmu (bo tyle mi zajelo rysowanie tego, oczywiscie nie w jeden dzien).

O czym jest ten rysunek? Cos przedstawia?
Otoz jest to w pewien sposob okreslenie mojego zycia na dzien dzisiejszy. Nie patrzac doslownie - bo ja nie pale. Papieros przedstawia pewna ucieczke od szarosci codziennego zycia. To moze byc wiec cokolwiek - rysowanie (tak jak dla mnie), sluchanie muzyki, taniec i tak dalej.

Kazdy wie ze papieros uzaleznia - dlatego tez on przedstawia cos bez czego trudno by ci bylo przetrwac. Kolorowy dym symbolizuje przyjemnosc jaka z tego czerpiesz. Jest kolorowy, i oswietla twarz dziewczyny (wiem, to niemozliwe, ale tak samo jak kolorowy dym z papierosa). Jednak ona jest dalej szara, zamyslona i znudzona.

Bardzo lubie sie bawic swiatlem wiec zrobilam z tylu swiacaca sie lampe z pokoju. Ladnie wyglada, i dodaje klimatu calemu obrazkowi.

Czyli podsumowujac - narysowalam cos co tak na prawde moze pasowac do wielu z nas.

Jak go narysowalam?
Tak jak juz pisalam, czyli na programie Sketchbook 7 Pro, z tabletem firmy Wacom - pen & touch.
Trwalo to 7 godzin z 4 przerwami.
Montowalam filmik z pol godziny (przez to ze czesto wchodzilam na facebooka i bylo widac prywatne wiadomosci i musialam to wszystko usuwac). Pod koniec jeszcze poprawilam kontrast, jasnosc i kolor skory w Photoshopie.


Oto rysunek:



A to filmik z mojego kanalu na Youtube:


14 komentarzy:

  1. Naprawdę świetny rysunek! Masz wielki talent :)
    Również obserwuję :* Pozdrawiam i zapraszam ^^ http://sandraahey.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo sie mi podoba!
    http://zielonoma.blogspot.it/2015/10/fringe-cape.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie Ci wyszło;)

    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com
    Proszę o klikanie w ostatnim poście, będę bardzo wdzięczna i szczęśliwa! :D

    OdpowiedzUsuń
  4. musiałaś się nieźle namęczyć! :o
    zapraszam na KONKURS

    OdpowiedzUsuń
  5. Super, masz talent! Ja sama próbowałam grafiki na tym programie i jakoś nie bardzo mi pasował :)

    MY BLOG - ADDFORTHESUN

    OdpowiedzUsuń
  6. Jaki świetny rysunek! *.*

    Byłabym bardzo wdzięczna gdybyś poklikała u nas w linki w najnowszym poście :) Bardzo mi na tym zależy IMMHFashionBlog(klik)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowny rysunek, masz talent! :)

    Zapraszam do mnie: MonyikaFashion >klik<

    OdpowiedzUsuń
  8. ślicznie to narysowałaś ;)
    http://healthy-beauty-lifestyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. ale swietny efekt!:)

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. oja, kłaniam się nisko, rysunek świetny ;3
    [ice maiden]

    OdpowiedzUsuń
  11. Wyszło na prawdę super, też lubię digital painting, ale ze względu na studia najczęściej maluję jednak na płótnie :)
    foxyladyme.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Masz talent♥
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie !
    Poklikasz w linki ? Klik!

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ładny rysunek. Ja sama od czasu do czasu sięgam po ołówek i rysuje ale z programami jestem trochę do tyło, bo rzadko kiedy je używam. Jak już to Gimp i MedeBang Paint Pro.

    Mój kawałek internetu

    OdpowiedzUsuń

- Akceptuje obs/obs ale jak zaczniesz.
- Kazdy komentarz mnie motywuje.
- Jak zostawisz link do bloga to tez na pewno zajrze.