wtorek, 15 września 2015

Wakacje 2015

Tak wiec, zgadza sie - przez bardzo dlugi czas tu nie wchodzilam. To wszystko dlatego ze nie mialam weny i wiem ze nic na sile nie powinno sie robic. A na pewno nie pisa c posty na blogu.
Nie lubie postow typu "Powracam na bloga" wiec to jest tylko taki krotki wstep. Zaczynam ciezka prace nad blogiem, bo cos czuje ze ta przerwa zrobila mi na dobre.

Przez ten czas przelecialy wakacje 2015 ktore wykorzystalam w 100%. Mialam rownierz urodziny, tym razem w innym miejscu a nie w moim pokoju w Polsce - jak zawsze. Tym razem na wsi u mojego dziadka, potem nocowalismy w namiotach... Z reszta, mam mnostwo zdjec, ktore lepiej opowiedza wszystko co sie u mnie dzialo.

Wybralam malo zdjec - ale te najlepsze - zeby ten post nie stal nieskonczenie dlugi. (i tak jest bardzo dlugi, ale mogl byc dluzszy)



Tak zeby nowy filmik z wakacji sie nie zgubil to dam go na poczatek.

A, no wlasnie. Mialam rozowe wlosy.






































46 komentarzy:

  1. Świetny film z wakacji i zdjęcia ;)
    Obserwuję! ♥

    sushi-natka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. różowe włosy - czad!!!

    http://casuallydressed.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Widać,że wakacje były udane ;)

    http://przyszlosczapisanawterazniejszosci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne zdjęcia :)
    http://frazeologizmastrall.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne zdjęcia i filmik! Widać, że udały ci się wakacje. :)

    Poklikasz w bannery na pasku bocznym bloga?
    http://justdaaria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne zdjęcia ;)
    Zapraszam do siebie z chęcią odwdzięczę się obserwacją i będę komentowała nowe posty ;*
    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Super filmik i extra zdjęcia :)
    yolooliwkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. fajnie fajnie ale św. mikołaj zamiast kursora?!... hahahaha, padłam!! :D :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Zdjęcia pod wodą są świetne :)
    Widzę, że ktoś tu słucha 'X' Eda Sheerana :3
    Pozdrawiam :)

    http://andrew-scott-poland.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Super zdjęcia! Widać, że miałaś udane wakacje :)
    ♡ blog

    OdpowiedzUsuń
  11. zabawa widzę świetna :) i to zdj pod wodą *-*
    By Ajina Blog

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale masz cudowne włosy! Przecudowny post :3

    U mnie konkurs na pocztówkę. Serdecznie zapraszam! :)
    ♥ Diana Ashe KLIK! ♥

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale ekstra zdjecia :*
    http://sapphireblog1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Widzę, że wakacje były bardzo udane :)
    Pozdrawiam!
    indywidualnyobserwator.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Super post :) Zdjęcia są mega, musiałaś świetnie się bawić w wakacje ^^ Te zdjęcie zrobione pod wodą jest genialne :)!
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetne włosy! :)
    Eh, ja chcę wakacje :(
    http://fridayp.blogspot.com/ <- Enjoy ;)
    Dobrej nocy!

    OdpowiedzUsuń
  17. Piekne miałaś włosy ^-^ co do zdjęć - świetne takie szalone i wakacyjne! Obs?
    shuimaiphoto.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Przez wakacje też nic nie wstawiałam. Widzę, że twoje wakacje były jak najbardziej udane. Ładne ci w różowych włosach.
    annenoele.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetne zdjęcia z wakacji :D

    zapraszam http://by-paolka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Jak widzę wode od razu chce wakacje! Świetne zdjęcia pod wodą!
    MÓJ BLOG ZAPRASZAM-KLIKNIJ
    Obserwuje mam nadzieję że zrobisz to samo
    Pozdrawiam <3

    OdpowiedzUsuń
  21. świetne zdjecia, aż zaczęłam tęsknić za wakacjami
    zrobiło mi się tak ciepło na serduszku :)
    miałaś świetne różowe włosy :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetnie, ze udało ci się wykorzystać wakacje w 100% :D
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  23. Ale świetne zdjęcia! ♥ Różowy naprawdę do Ciebie pasuje :D
    NOWY POST NA ZYCIEDLAPASJI ♥

    OdpowiedzUsuń
  24. Super, że wracasz! :) Po zdjęciach widać, że świetnie spędziłaś te 2 miesiące wolności :D

    duo-jessie.blogspot.com-KLIK <-- Mój blog! :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Miałaś świetne wakacje! I te włoski! *.*
    Poklikasz u mnie?
    http://wkomenda.blogspot.com/2015/09/west-coast-2-konkurs.html

    OdpowiedzUsuń
  26. Moje wakacje były niestety nudne ;c Ale widać że twoje bardzo udane :D
    Również miałam ostatnio różowe włosy ;) A tobie bardzo takie pasują ;3
    Pozdrawiam! :D
    Mój blog - klik ^^

    OdpowiedzUsuń
  27. Idealne wakacje, wykorzystane na 100% :)
    pozdrawiam, mikrouszkodzenia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. No i bardzo fajnie, że wykorzystałaś wakacje, nikt nie jest niewolnikiem internetu :D
    Zazdroszczę ci różowych włosów... ja po pierwsze, że mam ciemne i raczej taki kolor mi ładnie nie chwyci, to jeszcze mam uczulenie na farby do włosów :(
    Zaraz oglądam filmik, zapraszam cię również na mój kanał (nie będę śmiecić kilkoma linkami, więc po prostu jeśli chcesz to wejdź przez blog) :)
    Zapraszam! zuzu-zuzannaxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Aha, a w odpowiedzi na komentarz u mnie, tak właściwie to płacę mniej za paznokcie - 50 zł :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Pozytywne zdjęcia, uwielbiam wspominać wakacje ;)
    pozdrawiam cieplutko :)) 
    woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. czyli z tego co widzę wnioskuję , że udały ci się wakacje tak ?

    http://Fidanzataa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. There is certainly a lot to learn about this topic.
    I like all the points you've made.

    Also visit my weblog: lasertest

    OdpowiedzUsuń
  33. I don't even know the way I stopped up here, but
    I thought this submit used to be good. I don't understand who you're but certainly you are going to a well-known blogger for those who
    are not already. Cheers!

    Also visit my blog lasertest

    OdpowiedzUsuń
  34. super, że możesz robić podwodne zdjęcia! uroczy jesteście! a i włosy różowe fajnie wyglądają! wakacje udane <3
    Buziaki!:*
    dorey-doorey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Ciekawy post, podobnie, jak te niżej. ;) Nadrabiam zaległości w czytaniu. ;) Masz naprawdę ciekawe pomysły na posty!
    Pozdrawiam♥
    Mój blog *KLIK*

    OdpowiedzUsuń
  36. Patrząc na zdjęcia, świetnie spędzone wakacje!
    Maya-Blog <--- klik

    OdpowiedzUsuń
  37. Filmik upamiętnia wakacje :)
    Też nie przepadam za postami "powracam", a po dłuższych przerwach mam dużo nowych pomysłów :)
    Pozdrawiam :)
    wyzywka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. ZAPRASZAM NA KONKURS! :)
    http://pineapple3443.blogspot.com/2015/09/konkurs.html

    OdpowiedzUsuń

- Akceptuje obs/obs ale jak zaczniesz.
- Kazdy komentarz mnie motywuje.
- Jak zostawisz link do bloga to tez na pewno zajrze.