piątek, 6 marca 2015

Shitem zajechalo!

Po co piszesz "Wspanialy blog, kocham twoj sposob pisania, jestes moja ulubiona bloggerka a twoj blog jest najlepszy na swiecie! Obserwuje i serdecznie zapraszam do siebie! *LINK DO BLOGA*"?


Nie uwazasz ze lepiej jest powiedziec prosto z mostu "Twoj blog jest straszny, piszesz bez sensu a zdjecia jakbys byla po powaznych przejsciach i tylko mam ochote wyslac SMS o tresci "POMAGAM" na 8126. Ale napisze ci cos milego zeby miec pretekst do wstawienia linka pod twoim blogiem, bo chce sie zareklamowac. Oczywiscie nawet nie oczekuj ze wszystko co napisalam bylo od reki, bo oczywiscie wszystko kopiuje i wklejam, zeby sie za bardzo nie zmeczyc na promowaniu mojego bloga o tym co mialam dzis na sniadanie!"


Albo po co chociazby sie troszke, chociazby troszeczke postarac. Najlepsze sa komentarze typu:

Fajny blog.

Zapraszam do mnie, organizuje konkurs w ktorym mozna wygrac post promocyjny i wiele innych wspanialych nagrod! Moj blog jest wrecz zajebisty, wiec musisz wejsc zeby poczuc ta zajebistosc, nie to co tutaj, ale to i tak nie wazne. MOJ BLOG JEST WAZNY!



A nie czekaj czekaj... Chyba stac was na wiecej!
A oto i przyklad:

Obserwacja za obserwacje? Zacznij, napisz na blogu a ja sie odwdziecze!

A co to, kurde, koncert zyczen?


Oczywiscie nie zapomnijmy o niesamowicie bogatych postach! Po tym jak juz wychwalilas swoj blog na wszystkie zakamarki blogsfery, pewnie masz cos do zaoferowania. Otoz nie. W poscie "słit focia" w lustrze i opowiadasz w kilku zdaniach CO CIEKAWEGO JADLAS DZISIAJ NA SNIADANIE! Niesamowite.




Bledy? Ok. To juz rozumiem. SAMA JE ROBIE. Czasami. Ale to nie to samo co zla interpunkcja ktora doslownie kuje w oczy (ach, i te cudowne buzki):
Czesc !.Jestem Marysia i lubie  lody jagodowe ! :)) ^.^.dzis jadlam je na sniadanie  ,pychotkaa hehe! 

Blagam...



Juz omowilam shitowe komentarze, shitowe zdjecia i shitowe posty. Teraz pogadajmy o shitowych celach. Alez oczywiscie przedstawie wam to w ten sposob (jak bym mogla inaczej).
Co typowa shitowa bloggerka ma w glowie:

Och... Jak tylko sie dowiedzialam ze mozna zarabiac pieniazki na reklamach na blogu i dostawac darmowe ubranka za robienie zdjec to ja musze zalozyc bloga! Juz przezyje te pisanie tych glupich postow i robienie tych idiotyczych zdjec, ciuchy sa warte poswiecenia! I pieniazki oczywiscie!

Czego nie ma:

Przyszlosci w blogsferze. Kropka.

Cos mi sie wydaje ze juz dosc sie wyzylam na mojej biednej klawiaturze, a osobom ktore choc troche pasowaly do podanego powyzej 'przepisu na wielki shit' (oj kocham to slowo), i to przeczytaly moze troche zastanowia sie nad soba, bo to jest zalosne czasami jak na cos takiego patrze.

No ale ej, zawsze mozna sie poprawic... Jesli jeszcze calkowicie nie przeszyla cie zgnilizna chciwosci.


No ale poczekaj! Dla kazdego jest nadzieja... Tylko trzeba zrozumiec wartosci calej blogsfery. Od razu mowie ze jak masz 10 lat to nie bedzie za latwe. Ale pamietaj, pieniadze nie sa wazne, jesli tylko o nich myslisz to daleko nie zajdziesz. Mysl o tym jak wspaniale jest miec mnostwo czytelnikow ktorzy licza sie z twoim zdaniem i kochaja czytac twoje posty, ogladac zdjecia. Ta swiadomosc ze mimo wszystko jestes w czyms dobra, i ze poprawiasz komus humor tym ze po prostu jestes. 












 Duzo zdjec, duzo slow, ale najwiecej prawdy. Tym ktorzy na prawde to przeczytali dziekuje bo nie czesto sie to zdarza w czasach chciwosci. Oczywiscie zapraszam do komentowania, a skoro juz tu jestescie to sie pochwale nowym filmikiem, bo czemu nie :)



40 komentarzy:

  1. Śliczne zdjęcia :) wkurzające są takie komentarze fajny blog obs/obs? Matkoo albo te posty jak pisałaś lubie lody jagodowe XDD
    http://jestemfolta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Smutna prawda, niektórzy nawet w ogóle nie czytają tego co się napisze. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. zgadzam się z tym co napisałaś, czasem to naprawdę wkurzające, ok może ktoś napisać czy się nawzajem zaobs, albo żeby poklikać w coś, taki wolny spam, no ale pod jakimkolwiek konkretnym komentarzem, bo po co my mamy się starać skoro nie mamy odzewu ;]
    pozdrawiam cieplutko :*
    http://zuzanvx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Zgadzam się z Tobą ;) Pozdrawiam cieplutko :* Zapraszam do mnie. Może zaobserwujesz ? Ja się odwdzięczę :)
    daisy-bloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawy post. Tez Nie Lubie jak dostane Takie komentarze.


    Zapraszam do mnie
    liloo262.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ciekawa notka ! Ja również nie lubię jak ktoś nie przeczytał mojego posta, a go komentuje :\


    Obserwujemy? :*
    Daj znać u mnie :)
    Pozdrawiam ♥
    http://crazy-tusiaa.blogspot.com/



    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo sympatyczny blog . :) Czekam na kolejne posty ! Pozdrawiam , http://lausio.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Haha świetna notka, uśmiałam się czytając :D dobrze napisane :D
    strasznie wkurzające są komentarze typu ' fajny blog ' :D
    http://xblueberrysfashionx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Zdecydowanie się z Tobą zgadzam:) Również denerwuje mnie to, że ktoś wchodzi na mojego bloga tylko po to, żeby się zareklamować. A blogi, na których jest pełno błędów - aż oczy od tego bolą. No i oczywiście zgadzam się z Tobą z tym, że niektórzy piszą dla ubrać i piszą o współpracę. Okej, jeśli firma sama do Ciebie napisze czy chcesz z nimi takową zawrzeć to bardzo fajnie, ale po co pisać samemu do takich firm? Powinno się czekać aż ktoś nas zauważy. Ponadto warto pisać z bloga z pasji, a nie dla samych zysków. Bardzo fajny, ciekawy post:)
    http://xsomething-positivex.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawy post <3 Wspólna obserwacja ? jeśli się zgodzisz odp na moim blogu ;*
    zapraszam do mnie ♥
    http://versashess.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Super zdjęcia!
    viaafashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. haha w sumie masz wielką racje w tym co napisałaś ;p

    OdpowiedzUsuń
  13. Wszystko co napisałaś to niestety prawda. Co raz rzadziej spotyka się normalne komentarze i posty, w których nie chodzi o współprace :)
    Mój blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  14. no cóż.. każdy ma swój sposób na zaistnienie w blogosferze, jednak moim zdaniem spamem nic się nie zdziała ;)

    Pozdrawiam, correct-incorrect.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. 10-13 latki to najgorsze co może być w blogosferze...
    Jeśli możesz to poklikaj w słowa "płaszcze" "kapelusze" "jeans" i "frędzle" na moim blogu!
    www.panmalofel.com/2015/03/must-have-spring-summer-2015.html

    OdpowiedzUsuń
  16. Super post :).
    Serdecznie zapraszam do mnie :).
    Dopiero zaczynam http://rozkminyniezwyklejdziewczyny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. O tak szczera prawda w tym co napisałaś.
    Świetne zdjęcia! Najbardziej podoba mi się ostatnie ;)

    Również obserwuje! ;)
    mypassionpaula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Masz rację, ja godzinami robię zdjęcia, obrabiam je, wymyślam posta, piszę go, myślę, staram się, w końcu go publikuję, a tu... ''Fajny blog, zapraszam do mnie''. Po prostu masakra!!! >:( Dlatego ja zawsze czytam posta, zanim go skomentuję, i komentuję go na temat, a nie proponując obs za obs... Bardzo mądry post, pięknie wyszłaś na zdjęciach ;)

    Pozdrawiam!

    ♡ ✿ JULIA BLOG – KONKURS I NOWY POST KLIK ✿ ♡

    OdpowiedzUsuń
  19. czy komentarze pod tą notką powinno się nazywać ironią losu czy raczej brakiem zrozumienia dla tematu?
    to pocieszające, że wśród piętnastolatek zdarzają się jeszcze takie jak Ty, Alicjo, które nie dają się porwać wszechobecnej modzie na przerost formy nad treścią.
    ciekawostka: kiedy ja byłam w gimnazjum, PiSaUo sIeU pOkEmoNiA$$tOu TrAfFoU. myślę, że tego nikt już nie przebije. ;d
    pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wlasnie tez sie zastanawiam, o co chodzi z tymi komentarzami :)
      Milo ze ktos rozumie, tez pozdrawiam! :)

      Usuń
  20. Haha pokochałam ten post :D
    Najlepsze jest jeszcze to, kiedy ktoś ci pisze, że uwielbia twój blog i pyta kiedy następna notka. Oczywiście tradycyjnie pod komentarzem prośba o klikanie w banery itp. I wchodzisz na drugi dzień na jakiś blog, a tu dokładnie ten sam komentarz i na paru innych również...Jak dla mnie to po prostu brak szacunku dla blogerki/blogera.
    Raz mi się nawet zdarzyło, że ludzie gratulowali mi zdania prawa jady, mimo że go... nie zdałam. Po prostu zamieściłam takie dwuznaczne zdjęcie z papierka egzaminacyjnego. Ehh :D
    Zapraszam! zuzu-zuzannaxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wlasnie czesto mialam taka sytuacje, i od razu reagowalam pod tym komentarze poniewarz nie toleruje takich rzeczy. Juz mi nie chodzi o to ze ktos przychodzi sie zareklamowac (no bo przecierz jakos trzeba, innego sposobu za bardzo nie ma. Nic zlego w tym tez nie ma), ale tu chodzi o to zeby PRZECZYTAC i skomentowac ( o ile dobrze pamietam, po to sa komentarze), a nie scrollowac w dol i wklejac linka do bloga. A najgorsze jest to ze takie osoby osiagaja czesto sukces w blogsferze -.-"
      Pozdrawiam :))

      Usuń
  21. o jejku- trafiłam na post, który na prawdę przypadł mi do gustu, zgadzam się z tb w stu procentach! Coś czuję, ze dopiero ujawniasz co tak na prawdę potrafisz♥♥

    ♥Zapraszam♥Obserwuję♥Pozdrawiam♥
    alexa-moments.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Jestem na Twoim blogu pierwszy raz, ale muszę przyznać, iż bardzo pozytywnie mnie zaskoczyłaś. Masz świetny styl pisania, a do tego masz piękne zdjęcia. Zdecydowanie od teraz jeden z moich ulubionych. Nic dodać nic ująć!
    Oczywiście zaobserwowałam i czekam na kolejne wpisy!:)
    MÓJ BLOG- KLIKNIJ

    OdpowiedzUsuń
  23. Post w stu procentach odzwierciedlajacy to, co ma miejsce teraz na kazdym blogu;p Masz sliczny typ urody i zycze zeby bylo takich komentarzy mnie;d
    Serdecznie zapraszam;d
    moohox3.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. ja nienawidzę takich komentarzy...aż krew mnie zalewa jak je czytam..
    zapraszam ♥
    http://madeline-girl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Byłabym wdzięczna gdybyś poklikała u mnie ;* Obs-obs ?

    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  26. strasznie to denerwuje bo nawet nie przeczytaja ani jednego zdania w poście i komentują.


    Zapraszam na bloga :)
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetny post i piękne zdjęcia

    zapraszam do mnie :)
    another-view-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. to dość przykre. Rozumiemy jeszcze komplementy dotyczące zdjęć, czy desingu, ale jednak warto by było odniesc sie do posta, wejsc w dyskusje. Same na początku tak robiłyśmy, ale to serio głupie i nie fair dla innej bloggerki
    pozdrawiamy :*
    palaania.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Kochana zgadzam się z tobą,sama zrobiłam taki post u siebie ale ja nie o tym.Denerwują mnie okropnie tacy ludzie którzy napiszą ci że masz fajny blog tylko dla reklamy..Szkoda że nie można ich jakoś zablokować albo usunąć tego bloga ugh..
    nataszablogg.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. najlepsze jest to, że już część tych osób nawet nie przeczytała twojego posta i robią w kółko to samo ;))
    teraz większość blogów wygląda tak samo, więc jak tu być oryginalnym, trzeba się jakoś wybijać i komentować innym zostawiając link, każdy do tego dąży. Jednak np. ja potrafię poświęcić troszkę czasu i przeczytać post. Poza tym co z tego, że napiszemy "życiowy post" jak połowa i tak ma to w dupie. Właściwie to już sama nie wiem co się z tego wszystkiego opłaca...
    plainess[klik]nowypost

    OdpowiedzUsuń
  31. piękne zdjęcia i ogolnie super blog..sama robiłaś wygląd?
    zapraszam na swojego bloga, bardzo by mnie ucieszył jakiś komentarz :) : Wbijaj

    OdpowiedzUsuń
  32. super blog, ladne zdjecia i jestes mega sliczna , masz ciekawa urode :)
    Co powiesz na wspolna obserwacje ? ja juz ! :) zapraszam http://angelica-gurgul.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. Przeczytalam caly post i ujelas dokladnie to co mnie denerwuje. Co prawda sama sie reklamuje poprzez dodanie linku do swojego komentarza ale opis fotyczy danej przeczytanej notki i zawsze sie udzielam w jakis sposob. Nie rozumiem ludzi ktorzy robia 'kopiuj-wklej'.

    Buziaki <3
    http://caiawichowska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. Obserwuję ;* super blog :) mam nadzieję ,że też zaobserwujesz ;*
    http://versashess.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. Napisałąś to bardzo dobitnie :D osoby które tak robią po przedczytaniu tego posta moga sie nawet popłakac :D ale no cóż, taka prawda. Jezu ja nie wiem skąd biorą sie tacy ludzie ;)
    http://onlydreams8.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. Podoba mi się Twój blog! ;)

    Obserwuję rowniez ;3

    --> http://dominikaaniedbalfashion.blogspot.com <--

    OdpowiedzUsuń
  37. Całą tą blogsferę to by trzeba zaorać, ale w głębokim dole, a potem posypać solą i zalać chlorem, żeby nic czasem nie odrosło, o!

    Je*ać, dzisiaj nie wkleję nawet linku do swojego bloga, kto chce, ten znajdzie! ;]

    OdpowiedzUsuń

- Akceptuje obs/obs ale jak zaczniesz.
- Kazdy komentarz mnie motywuje.
- Jak zostawisz link do bloga to tez na pewno zajrze.