poniedziałek, 29 grudnia 2014

TMI TAG

Witam was bardzo serdecznie!..
Dzisiaj napisze wam troche informacji o mnie (o ktorych nie powiedzialam w filmiku ponizej).

Tak wiec...

1.  Zawsze gdy spie musze miec na sobie skarpetki.

2. Nie moge zasnac sluchajac muzyki albo jak ktos chrapie obok mnie.

3. Czesto jest tak ze pije na noc kawe a potem nie moge spac pol nocy.

4. Nie lubie jak ktos mnie laskocze (nie dlatego ze mam laskotki, bo ich nie mam, tylko dlatego ze to jest wkurzajace).

5. Juz z 5 razy podchodzilam do zalozenia kanalu na YT az wreszcie sie za to zabralam.

6. Przez jakies 10 miesiecy gralam w Lol'a, cale szczescie przestalam bo ta gra jest bardzo denerwujaca (mowiac delikatnie).

7. Jak bylam mala zbieralam wszystkie zeby ktore mi wypadaly (poniewaz za kazdy dostawalam od "wrozki zebuszki" tylko zlotowke i mi sie nie oplacalo). Teraz mam ich z 12 zebranych i leza w polsce w moim starym pokoju u mojej babci.

8. Jak bylam mala dzadziu zawsze mnie zabieral w zime na pole i raz wpadlam w zamarzniete jeziorko bo sie polamal lod. To bylo doslownie jeziorko, bo cale szczescie mialo z 30 cm glebokosci wiec sie nic nie stalo.

9. Przy okazji, tak jak bylo w nr. 8, raz jak wyszlam na pole z dziadziem i psem, dziadek sie przewrocil na lodzie i musialam sama wracac do domu po pomoc bo sama bylam za mala zeby zaprowadzic posiniaczonego dziadka przez pole do domu. I w srodku nocy musialam przechodzic przez lasek oraz znalezc droge do domu.

10. Z serii "zgubilam sie" rowniez kiedys zgubilam sie w lesie z mama, ale to juz bardziej normalne.

11. Moj pies (terrier walijski) ktory teraz jest w Polsce, ugryz 3 moje kolezanki (nie liczac mnie) bo nie lubi obcych.

12. Nieraz jak sie budze mam kota na twarzy, albo jego czesc.

13. Lubie miec porzadek ale nie lubie sprzatac. Ale tak ma raczej kazdy wiec to chyba zadna nowosc.



Tutaj filmik btw.


niedziela, 28 grudnia 2014

Ice And Salt Challange!

Tak wlasnie, zrobilam ten straszny Challange, tak bardzo juz mnie to ciekawilo czy to na serio tak bardzo boli wiec nie wytrzymalam i sprobowalam. 


Tak szczerze to nie bolalo az tak bardzo, tylko ze teraz, 3 dni po zrobieniu tego strasznie mnie reka boli (poparzenie) i to wyglada strasznie...


Jesli juz chcecie byc tacy glupi jak ja i sprobowac zrobic ten challange... To nie radze na dloni poniewarz nie mozesz jej pozniej normalnie uzywac. Tak na prawde po tym challangu badziej mnie reka boli niz podczas, tym bardziej jak dotkne ta spalona skora czegos cieplego (a nawet nie goracego). Wiec po protu odradzam wszystkim....

poniedziałek, 22 grudnia 2014

Youtube

Dosc duzo osob ostatnio zaglada na mojego bloga, lecz na YouTubie nic sie nie dzieje. Moze dlatego ze w sumie ostatnio nic nie dodaje. Ale mam 4 filmiki (wszystkie nagrywane z kims). Tylko ze w tych filmach nie chodzi o to ze mowie do kamery, tylko poprzerabiane filmiki z przyjaciolmi. Myslalam zeby cos mowic do kamery, ale to sie puki co wydaje dla mnie dziwne, tym bardziej ze nikt by tego nie widzial. Najpierw sprobuje dobic do 100 subskrypcji (nie wiem jak) a dopiero potem pomysle o jakims powazniejszym filmiku. Lecz czym jestem tez zaskoczona to to, ze moj filmik pt "Reklama Pepsi" zdobyl na prawde duzo wyswietlen (19 tys.). A tak na prawde nad nim najmniej pracowalam, i trwa tylko 30 sekund.

Prosze jesli to widzisz, to zajrzyj na moj kanal na YT i zasubskrybuj albo skomentuj. Dzieki temu moze za niedlugo sie za to wezme. :)


To ten filmik o ktorym pisalam









niedziela, 21 grudnia 2014

Winter


Zimno.

Nie wiem jak wy, ale ja zawsze jak przychodzi prawdziwa zima (czyli bardzo zimno) to siedze caly dzien w domu, najlepiej bym nie wychodzila, choc czasem musze zeby sie troche przewietrzyc (jesli nie chodze do szkoly). Caly dzien gram, siedze w pizamie albo dresach i co pol godziny robie sobie herbate albo cappucino. Wlasnie w takim okresie rownierz powstaje duzo postow do ktorych  nie dodaje zadnych zdjec, bo po prostu cale dnie wygladam jak kupa i nie chce mi sie ogarniac zeby robic jakies sesje.

Nie moge sie doczekac wigilii, bo barszcz. Tak wiem, caly rok czekam tylko na moj ukochany barszcz z uszkami. No ale inne zeczy tez sa wazne... No ale bez barszczu to nie to samo. Dla klimatu dodam kilka zdjec z telefonu.





wtorek, 16 grudnia 2014

Christmas Tag



Christmas Tag!
Swieta sie zblizaja wielkimi krokami, wiec czas na jakis Swiateczny post :)


♥1♥ Jakie sa Twoje ulubione filmy swiateczne?

W sumie nie znam prawie zadnych swiatecznych filmow (bo ogladam ogolnie wcale filmow) wiec po prostu Kevin sam w domu obydwie czesci :)


♥2♥ Jaki jest Twoj ulubiony zapach swiateczny?

Barszczu! Moze to troche dziwne ale mi sie ten zapach strasznie kojarzy ze swietami.


♥3♥ Jaki kolor lampek choinkowych lubisz najbardziej?


Najladniej wygladaj lampki niebieskie z bialymi, do tego niebiesko bialo przystrojona choinka, kolezanka zawsze tak robila i mi sie to tak bardzo podobalo.


♥4♥ Co chcialabys w tym roku zobaczyc pod choinka?

Ja juz sie umuwilam z rodzicami co dostaje (jak z reszta co roku) wiec jedyne co oczekuje to taki gadzed do Mac'a zeby szkicowac na komputerze, jakas taka tabliczka z olowkiem, strasznie nie moge sie doczekac :) Oczywicie jakies slodycze pewnie tez dorzuca :D

♥5♥ Jak wyglada Twoj pokoj podczas okresu swiatecznego?

Tak jak caly rok, chyba ze kupie cos w promocji, ale ogolnie to nie przystrajam pokoju na swieta.


♥6♥ Ulubiony zimowy napoj?

Herbata z cytryna, tylka ze jai tak pije prawie codziennie... No ale w swieta sie zdarza 2 litry herbaty na dzien... Nie peklam jeszcze wiec jest super. :D


♥7♥ Bez czego nie wyobrazasz sobie swiatecznego wystroju w domu?

Bez choinki... I barszczu!



To tyle,
Zapraszam wszystkie blogerki do pisania Christmas Tagow! (piszcie mi w komentarzach jesli juz napisalyscie to chetnie zajrze)

niedziela, 14 grudnia 2014

Jestem chora

Wiem ze kazdy kocha byc czasem chorym, nie isc do szkoly i spac do 15 w poludnie. Tylko ze ja jestem w takiej szkole, w ktorej 5/6 lekcji pracujesz sam, czyli nauczyciel tylko podpisuje co zrobiles, a w reszcie ci nie pomaga ani nic. No i jesli chodzi o taka prace w ksiazkach, to wszyscy strasznie sie zawsze spiesza bo mamy malo czasu na ukonczenie zadanej nam pracy na dany tydzien czy tam dzien. No i ze wzgledu na to ze mnostwo uczniow zawsze by zapominalo o zabieraniu ksiazek z domu, nie mozemy ich nawet zabrac zeby troche uzupelniac. Co znaczy dla mnie tylko jeszcze wiecej pracy w szkole i nawet po lekcjach... No ale skoro juz jestem chora, to korzystam co nie?













czwartek, 11 grudnia 2014

(Dzikie) Zwierzaki na miescie

Oststnio postanowilam wziasc sie za montowanie wszystkich filmikow ktore nagralysmy na stacji w Dordrechcie...Ale oczywiscie nie jak normalni ludzie, tylko ubralysmy sie w przebrania zwierzat (ja je uzywam jako pizamy) i straszylysmy przedodniow, machalysmy do pasazerow, i do ludzi czekajacych na pociag. Nie powiem ze trzeba miec duzo dystansu do siebie zeby cos takiego zrobic. 

Tak na prawde mialysmy zamiar zrobic typowy Prank, ale tak jak widac na filmiku tylko JEDNA osobe udalo sie przestraszyc, wiec zlozylam to bardziej w taka smieszna calosc... Glownie podejscia do przestraszenia kogos, albo inne. 

Zapraszam do komentowania i subskrybowania, i pamietajcie, zeby nie brac zycia zbyt na powaznie!




- Akceptuje obs/obs ale jak zaczniesz.
- Kazdy komentarz mnie motywuje.
- Jak zostawisz link do bloga to tez na pewno zajrze.