czwartek, 18 września 2014

Tez macie takie sytuacje?

Tez tak masz, ze na lekcji sie na cos zagapisz, patrzysz sie w jedno miejsce bez swiadomosci na co sie patrzysz, nagle sie budzisz... Zauwazasz ze patrzysz sie na swojego kolege juz od jakis 10 minut, on sie na Ciebie patrzy jak na idiote, a ty udajesz ze obkrazalas cala klase wzrokiem, patrzac sie na kazdego pokolei? Tak, ja tez tak mam...

Albo jak skupiasz sie na czyms, przez przypadek owierasz buzie, np. jak ogladasz film albo sluchasz czyjejs rozmowy, dopiero jak ktos ci powie "zamknij buzie", czy cos w tym stylu, zno sie ogarniasz i znow czujesz sie jak debil?

Albo jak przez cale lekcje w szkole nie chcialo ci sie siku, a jak probujesz otworzyc drzwi, malo co sie nie posikasz, i na dodatek nie mozesz trafic w dziurke od klucza bo tak strasznie musisz isc do wc? Tez tak mam, i to na dodatek zeby sie dostac do domu najpier otwieram drzwi od plotu, potem od mini garazu, a potem jeszcze do domu. Wiec przezywam to 3 razy!...

Komentujcie, moze nie jestem sama :D




sobota, 13 września 2014

Oj Ludzie...

Jest teraz rowno godzina 1;49, choc zanim napisalam godzine byla 1;14 ale zapomnialam ze cos pisze i zaczelam sprawdzac fb...
Strasznie lubie jak ktos jest z czyms cholernie szczery, nie udaje kogos innego, nie uzywa tekstow ani zachowan innych osob. Nie wiem, na przyklad jak sie kogos spytasz czemu ma niedottykowy telefon, to nie wymysla ze zgubil ostatnio 2 IPhone'y, i czeka na wyplate mamy zeby dostac nowy, tylko powie prosto z mostu, 'Nie mam kasy, zbieram puki co na nowszy telefon ale puki co musze zostac przy tym badziewie...'

Ej, badz soba
Czemu teraz tak duzo dziewczyn bierze przyklad z jakis internetowych osobowosci, ktore wcale nie sa fajne. Przy okazji powiem  jest 9;28 rano bo poszlam na chwile spac.
No ja nie wiem, po prostu nie ogarniam niektorych, moze ja jestem dziwna.
Ogolnie to wole zeby ktos byl wredny. Ale zeby byl soba.

To tyle mam do powiedzenia, czesc!

mam romans z drzewem

piątek, 12 września 2014

Gramy w LOL'a!

Dzis nie bylam w szkole, gardlo mnie bolalo, itd... Z nudow nagralam wiec gameplaya, bez zbednego , troche na nim  niewyraznie mowie, bo mam jeszcze katar, ale juz trudno. Polecam go obejrzec tylko jesli masz na prawde duzo czasu, bo on trwa 18 minut, nic zbyt ciekawego sie w nim nie dzieje oprocz mojego 'przeklinania'. Ogolnie jesli tez w to grasz, zapraszaj : Czokomelk




Do nastepnego posta!

środa, 10 września 2014

Pudding Pudding

Juz siedze w Holandii pol miesiaca, a nie dodalam jeszcze zdjec, tak wiec ... :D



































A jesli chodzi o tytul, to z tego 



poniedziałek, 8 września 2014

Reklama pepsi

Czy tylko u was w szkole, miescie, bloku, wsi, gdziekolwiek. (?) Ludzie sa podzieleni na PEPSI i COCA COLE ?
Tak na prawde to by sie nie skapli, gdyby tak podmienic butelki, czy cos. Tu chodzi o wyglad i tyle. Ogolnie zawsze kupuje pepsi, bo jest bardziej gazowana (przynajmniej tak mi sie wydaje, ale ogolnie po prostu jest ladniejsza :D

Lokowanie produktu


Skutki sa czasami na prawde przerazajace! 

sobota, 6 września 2014

Tak wiec witam z powrotem...

Szkola sie zaczyna, zgadza sie... Wrocilam z powrotem do holandi, juz od 4 dni chodze do szkoly.
W tym roku zaczelam tak jakby juz sie uczyc na pewien kierunek, mozna powiedzec takie "niby studia", wybralam handel i administracje, czyli jesli mi nie wyjdzie z grafikiem komputerowym, to bede pracowac w biurze.
Ogolnie wiecej niz polowe lekcji mam wlasnie handel i admin istracje, czyli siedzimy przed komputerami i indywidualnie wykonujemy zadania w cwiczeniach.
Ogolnie nie jest tak zle, wakacje byly jak zawsze super, na poczatek dodam wam taki filmik ktory zrobilismy z bartkiem chwile przed pozegnaniem. :)


(Zapraszam do subskrybowania na yt)
Dziekuje :D

poniedziałek, 1 września 2014

Dawno mnie nie było...

Zgadza sie, szkola sie zaczyna, ja wrocilam do Holandii jest srodek nocy przed pierwszym dniem w szkole a ja nie mam literki "a" na klawiaturze, co mi  utrudnia pisanie.
Macie zdjecie, potem wroce z bardziej wartosciowym postem...




- Akceptuje obs/obs ale jak zaczniesz.
- Kazdy komentarz mnie motywuje.
- Jak zostawisz link do bloga to tez na pewno zajrze.